رواية تزوجت اختها

طلع جري علي شقة أم بدر ، رن الجرس
لقى هند بتفتح الباب …
هند : ازيك يا فريد ..
فريد واقف قدام الباب باصص لهند ومتنح
هند : فريد انت معايا 👋🏻👋🏻
فريد : اه اه معاكي .. انا آسف اني جيت في وقت زي دا بس الحقيقة انا ببدر من بدري مبيردش وانا عايز اعرف وصل لحاجة ولا ايه فجيت اشوفه يمكن رجع
هند : لا والله مرجعش ومنعرفش عنه حاجة .. حاجة تانية ؟
فريد : انا آسف ازعجتكو
هند : ولا يهمك .. لو وقت مختلف كنت قولتلك اتفضل بس انا وماما لوحدنا للأسف
فريد : لا لا ولا يهمك كدا كدا مكنتش هدخل .. عايزين اي حاجة اجيبهالكو عشان بدر مش موجود ؟
هند : شكراً يا فريد .. تصبح على خير
فريد : وانتي من اهل الخير .. سلام عليكم
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
شريف وصل بـ زهرة بيت مهجور في مكان اغرب من اللي قبله .. شالها نزل بيها من العربية ودخل البيت
دخل بيها على اوضة مفيهاش شبابيك نهائي ولا اي منفذ .. حطها ع السرير وشد كرسي قعد قدامها
تليفونه رن ..
شريف : أيوة يا مها .. مش لسة قافلين من شوية ؟؟
مها بتبص لبدر : آه بس انا عايزاك .. انا بكرا الصبح هاجي اشوف زهرة
شريف : ليه عايزة ايه
مها : عايزة اقولها حاجة مهمة هتسهل عليك مهمتك وهتخليها توافق تطلق 
شريف : وده عشان سواد عيوني يعني هي الحداية من امتي بتحدف كتاكيت
مها : لا يااخويا مبتحدفش ، شكلك نسيت ان انا كمان ليا مصلحة انها تتطلق منه
شريف : مبدأيا احنا مبقيناش في نفس البيت انا غيرت المكان
مها بتقاطعه : أيا كان المكان ابعت اللوكيشن يا شريف عشان عايزاها ضروررري
شريف : ماشي هبعتهولك على الواتس بس وحياة ام””ك لو عملتي اي غلطة وحد عرف هخلي يومك اسو”د
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
بعتلها اللوكيشن .. بدر اخد منها الفون وجاي يخرج علي برا مها جت تخرج معاه
بدر : علي فين كدا يا قطة ؟
مها : ايه اللي علي فين جاية معاك
بدر : لا منا نسيت اقولك .. انتي هتقعدي هنا مكان اختك لحد ما اروح اجيبها وبعدين ابقا اشوف هعمل معاكي ايه
• اصل “من حفر حفرة لـ أخيه وقع فيها ” وانتي هتتحبسي في نفس المكان اللي خططتي ان اختك تتحبس فيه
مها بخضة : انت بتهزر يا بدر صح ؟؟؟
بدر بيجيب حبل من وراها : شششش مش عايز نفس
قعدها علي كرسي خشب من الكراسي وربطها ايد ورجل وهي عمالة تزعق وتعيط
مها : بدر انت بتعمل ااااايه يابدر حرام عليك انا مستاهلش منك دهبدر بيضحك : متستاهليش ده 😂😂
ده انتي لسة مشوفتيش حاجة اتقلي بس لما اخلص موضوع زهرة واروقلك عشان اعرفك ان الله حق
هاتفضلي قاعدة ع الكرسي ده لا اكل ولا شرب ولا هوا ولو حبيتي تدخلي الحمام ابقى اتصرفي على نفسك وانتي قاعدة بقا لحد مالاقي اختك
**سابها وخرج على برا وقفل الباب من برا كويس ومشي**
مها : بدر انت رايح فين وسايبننننني انا خايفة يابدر
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
** بعد ساعتين **
زهرة بتفوق وبتبص قدامها لقت شريف قاعد ع الكرسي باصصلها .. قامت اتعدلت بسرعة
زهرة : انت جيبتني فين تاني
شريف ببرود : مكان اامن شوية متقلقيش
زهرة : انت مريض عقلياً .. أقسم بالله مريض
شريف : انا مريض بيكي يا زهرة قلبي

☺️
زهرة : وانا واحدة متجوزة .. اي نعم لسة بنت بنوت بس متجوزة ممكن تفهم ده ؟؟؟
شريف : بنت بنوت 😂😂😂😂😂😂😂
زهرة باستغراب : ايه اللي بيضحك في كده ؟؟
شريف بيحاول يلحق نفسه : لا عادي انا بضحك علي كلامك كله
عموماً سواء متجوزة او بنت بنوت او ارملة حتى انتي بتاعتي ، اتفقنا ؟
زهرة : يخربيت ام البروووود .. بقولك مش عايزاك يااخي مش عايزاك انت مبتفهممممممش
شريف : بس انا عايزك 
قام وقف وحاول يتهجم عليها .. بدأت بتصوت وتصرخ بعلو صوتها وبت-ضر-ب فيه برجلها وبتزقه
لحد ما فجأة 💥💥💥💥
حد جه من وراه ضربه على دماغه بخشبه .. والشخص ده بدر
شريف بيحط ايده على دماغه اللي ساحت د””م وبيلف بسرعة يشوف مين اللي وراه .. راح بدر ضربه ضربة تانية على دماغه من قدام وقعه في الأرض
**زهرة جريت بسرعة اترمت في حضن بدر وهي بتعيط **
حاضنها وبيطبطب عليها : متخافيش يا زهرة انا جيت
سابها ولسة بيلف عشان يكمل على شريف ..
ملحقش يتصرف اتفاجئ بشريف اتعدل وضرب-ه ض-ربة بشعة بالمجرفة في رجله وقعه في الأرض
زهرة : بدرررررر
بدر واقع في الأرض ماسك رجله اللي سا””حت د””م وزهرة واقفة بتصوت .. شريف حاطط ايده علي دماغه وبالايد التانية راح شد زهرة من دراعها بالعافيه عشان يخرج بيها
وفجأة لقى في وشه … 💥💥💥
بدر واقع في الأرض ماسك رجله اللي سا””حت د””م وزهرة واقفة بتصوت .. شريف حاطط ايده علي دماغه وبالايد التانية راح شد زهرة من دراعها بالعافيه عشان يخرج بيها
وفجأة لقى في وشه …
فريد ومعاه الحكومة داخلين عليهم .. شريف اتسمر مكانه مص-دوم .. زهرة بتضحك بفرحة
فريد : ايه فاكرها سايبة ياشيفو ولا ايه ؟ قسماً بالله لولا إن الحكومة معايا كنت سفتتك تراب الزريبة اللي خاطف اختي فيها دي
الظابط : اتفضل معانا
شريف : اتفضل معاكو فين ، ده هما اللي …
الظابط: شششش مش عايزين أي تحوير .. احنا متابعين مع بدر من بدري وسمعنا كل اللي حصل وياريت تتفضل معانا بهدوء
زهرة : ياريت مشوفش وشك تان
بدر بيقوم يقف بالعافيه وهو بيعرج من رجله اللي وجعاه وبيبص لشريف : كلمة حطها حلقة في ودنك
الحساب بيني وبينك لسة مخلصش ولو حابب تتحاسب على الجديد والقديم فكر تقرب من مراتي تاني ياشريف
شريف بيبصلهم وبيضحك : فاكرني عباية فيسكوز انا عشان اكش لما أسمع الكلمتين دول 😂
اوعوا تفكروها خلصت علي كدا .. انا راجع تاني وهاخدها منك يا بدر
الظابط بصوت عالي : ممكن تنجز و يلاااااا بينا ؟؟؟؟
الحكومة خادوه ومشيوا .. فريد جري حضن زهرة حضنته وفضلت تعيط
فريد بيحط ايده علي وشها : انتي كويسة ياحبيبتي
عملك حاجة الكلب ده ؟؟؟
زهرة : لا لا ملحقش يعمل الحمدلله.. وانا كويسة
بتبص لـ بدر : هو انت لحقت امتى تتفق مع الحكومة وتعمل المسلسل ده كله
بدر بيضحك : بتحسبي اختك بس اللي محامية ولا ايه .. نسيتي ان انا كمان محامي وعندي مكتب كبير واكيد ليا 

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21الصفحة التالية
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى