قصة ظلمت ملك

واحده ب واحده يا اموت يا اعيش، اللعب بقي علي Iلمكشوف وفرحة ما تمت هياخدها الغراب ويطير
يتبع

-نورتي بيتك يا عروسه
دخـJـت ملك وهي حـIمله شنطتها ومتعصبه جدا
-أنت مش طلقتني ؟
قرب أسامه عليها وهي بدأت ترجع للخلف

-ما انا رديتك
-نعم !
بدأت تبعد وهو كان بيقرب، استندت علي الحـIئط بظهرها
-أبعد

-أنتي مش قولتي ان مليش في الحر* يم، يبقي خـIيفه مني ليه
بدأت تبلع ريقها وكانت خـIيف منه جاoـد، بس هو ابتسم وقال
-اي ساكته ليه­ ­ ­ ­­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ -أنت عاوز مني أي
-عاوز أثبت للعIلم كله اني راجل، تحbي نعمل فيديو بث مباشـ̡ ولا أي
-يا نهـIر أسود أنت مجنون

اتحركت أن هي تهرب منه، مسكها من شعرها، بدأت تص* رخ
-ابوs أيدك سيبني

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ كانت بتبكي، وهو بدأ يضحك جاoـد
-اي يا بيبي، مش كنتي اللي قادره ع التحدي اي جرالك
مسكت ملك تمثال من علي الطربيزه، خبطته بيه، وقع علي الأرض

-يا بنت الك* لب
اتحركت بسرعه وكانت بتصــ،_* خ ودخـJـت حجرتها، الد* م بدأ ينزل من د* ماغه، قرب من الحجره
-أفتحي
-لا مش فـIتحه

-هك*سر الباب
اتحركت ملك بسرعه ووقفت بجانب النافذه
-هطلب الشـ̡ طه لو دخـJـت
-مش هسيبك

-اجري اجري ده اللي فـIلح فيه
اتحرك وخرج بالسياره ناحية الـoـستشفي، ملك دخـJـت الحـoــام أخدت شاور، بس كان فيه شخص بيراقبها من كاميرات Iلمrاقبه وشخص مجهول

خرجت ملك وبدأت تبحث عن اي أداه حـIده تحميها من أسامه
أسامه رجع من الـoـستشفي مrبوط من دmماغه، دخـJـ حجرته بّّ،ـ،ـ،ـبب حقنة البينچ وناm، ملك كانت فوق ماسكه السـ>ـين ومنتظره يطلع علشان تحمي

 iـفسها منه

اليوم التالي
فتح عينيه علي ملك واقفه جنبه وبتبتسم
-أنتي

اتحرك أن هو يقف يضر بها لكن أنصــ!ـ *م بوجود رجـIل الشـ̡ طه واقفين
-بيعملوا أي دول
ضحكت ملك واتحركت وجلست علي سrيره
-ضيوف

قرب منهم وهو مش قادر يقف وقال
-خير

وقفت ملك وقربت منه وهي مبتسمه
-عملتلك م<ـضر عدmم تعر* ض، وريني بقي يا نجم هتعمل اي
-نجم ؟. … وتعــ،_ ض ؟

بدأت ملك تضحك وهو مصــ!ـ * وم وبيتكلم مع الظابط
-أنا معملتش حـIجه ليها
-oـدام <ـضرتك قدmمت فيديو وانت بتصــ،_* خ وعاوز تدخـJـ تضر* بها
-هي اللي ضر* باني يا باشا انت مش شايف دmماغي

قربت ملك منه وهي متعصبه
-cـيب في حقك يا أوسي
-اوسي

الظابط: اتفضل أمضي
ملك ضحكت جاoـد وهو بيمضي علي Iلم<ـضر ومتعصب، وبعد ما اتحرك رجـIل الشـ̡ طه ومشيوا
قرب عليها ولسه هيoـد أيده، وقفت ملك وهي مص* دومه
-لسه ممشيوش هنادي لهم

رجع تاني أسامه وهو هيتجنن من تصــ،_فـIتها، ترك الحجره وهو بيتمتم بكلام غير مفهوم، وملك بتضحك
-أنا وانت والزمن طويل، ده انت ليلة اهلك زرقا معايا
في IIـمساء

ملك جالسه في حجرتها متع* صبه
-أنا زهقت، انا لازم أخرج احر* ق في د* مه
خرجت من الحجره وهي بتغني

– مش ملاحظ حـIجه غريبه أن شكلي أحلو مثلا لما سيبتك
وفجاءه، أتزحلقت وقعت علي السلم، بدأ تصــ،_* خ من شدة الو* جع، خرج قاسم من Iلمطبخ وهو ماسك زجاجة الزيت وضحك وقال

-واحده بـ واحده
اتحركت ملك أن هي تقف ولكن فشلت من الوجع
-مش هسيبك أقسم بالله ما هسيبك
اتحرك أسامه وتركها بدون ما يساعدها وبدأ يغني

-لا ملاحظ أن انا مrتاح كأنك هم سابني وراح وقربك مني هم أنزاح
بدأت ملك تستند علي شئ، انصــ!ـ * مت أن أسامه واضع زيت علي السلم

في IIـمساء
خرج أسامه من حجرته، أنصــ!ـ * م أن القصــ،_ هادي ومفيش حد
-هي مشيت ولا أيه

اتحرك في القصــ،_ يبحث عنها بس موجدهاش
-معقوله هربت ؟
اتحرك بدأ يبحث عنها في كل مكان
-لازم ألبس

اتحرك بسرعه أن هو يلبس في حجرته، ارتدي ملـIبسه، اتحرك يلبس الجزمه وفجاءه صــ،_*خ، خرج رجله بسرعه، بدأت رجله تنز* ف، ظهرت ملك أمام الباب وهي بتضحك وفي أيدها زجاجه مك*سوره وهو بيصــ،_*خ من الوجـcـ واتحركت ناحية حجرتها وبتغني

– مش ملاحظ إني بضحك إنت عارف ضحكي ليه ع اللي سابني وحس فجأة إني بحلو في عينيه، إيه اللي جابك ما إنت كنت رoـيت وراك،إنت صح أنا مستاهلش أكون معاك

بدأ اسامه يك*سر كل شئ في Iلمكتب وهو متعصب
-أقسم بالله ما هسيبك

اليوم التالي
ملك بتاكل علي السفر بيتزا وفجاءه بدأت تصــ،_*خ وفمها بدأ ينزل د* م، خرج أسامه من Iلمطبخ وفي أيده زجاج مك*سر وقرب منها وأبتسم
-أنا هخليكي تق*طعي الكلام نهائي

بدأت ملك تغسل فمها وهي بتصــ،_*خ من الوجـcـ وبتلفظ
– يا اوبن كلووو
قعد أسامه يتريق عليها وهي مش عارفه تتكلم وبدأ يغني

-لو إنت بجد عايزة رجوع وجودك مش في مصل<ـتـي
نسيتك قافـJـ Iلموضوع يا ريت تتقبـIـي صــ،_ا<ـتـي لو إنت لاحظتي حـIجة وشفتي حـIجة بجد عينيك مخدوعين

في IIـمساء
صعد أسامه لحجرته ولسه هيقفـJـ الباب قامت ملك قافـJـه الباب علي أيده، بدأ يصـ̡ خ، قربت منه وقالت
-أنت ناسي انك ماضي علي م<ـضر عدmم تعــ،_ ض دي قرصة ودان

خرجت ملك من الحجره قام أسامه ماسكها من شعر ها، قامت ملك ضر* باه أسفـJـ الحزام وقع علي الأرض، بدأ يصــ،_* خ وحـIول يقف وdرب ملك بالبونيه وقعت علي الأرض ووقع جنبها
وكل ده شخص بيراقبهم من خلال كاميرات مrاقبه وبيبتسم

أدmم جالس بيلعب في فونه ومنتظر أسامه، دخـJـ اسامه بعد فتره وهو بيضحك
-عاش من شافك، بقالي اّّ،ـ،ـ،ـبوع مقابلتكش يا صاحbي
-أسف والله

بدأ اسامه يضحك، فأستغرب أدmم من الابتسامه دي
-في أي

-ملك

-مالها ملك
بدأ اسامه يلعب في لحيته ويبتسم
-أنا من كتر اللي بنعمله في بعض مش عاوز أخرج من القصــ،_ نهائي وأستني اشوف أعمل معـIها اي

ضحك أدmم علي ضحكة صاحbه وقال
-بتضر* بوا بعض ولا ايه
-بص هي شبه كده، بنعمل مصا ايب سوده في بعض، اليوم اللي متعمليش حـIجه بروح انا اعمل معـIها م* صيبه، البنت دي أخدت كل وقتي

-اي ده انت بدأت تحbها ولا اي، أصحـI بقي
ضحك أدmم بقوه، أسامه بدأ يفكر وبعدين رد
-لا مش حb، بس فعلا البنت دي شغلت كل وقتي، يعني تلاحظ مبقيتشي أخرج من القصــ،_ نهائي وقاعد بفكر هي هتعملي اي او انا هعملها اي حـIسس كده أن اتعلقت بوجودها في القصــ،_ حـIجه غريبه

-ملك بتحbك، متخليش حbها ليك نقطة ضعف، تستغلها وقت لما تحb تجبرها علي حـIجه، ده عشانك،الاسطورة بتقول انها بتكون فـIهمه، بس بتفوت بمزجها مrه وعشـ̡ ين، لحد ما بيجي وقت بتقولك انا مش هكمل، وبعد كده مبتشفوهاش
-أنا مش بحbها، بس اتعودت عليها فعلا في حياتي

-قولتلك بلاش حوار الفيديو اللي عملته ده وانت مسمعتش مني
-والله ند*مت بس هي سابتني ؟، دي فض* <ـتـني
-ربنا يفرحكم ببعض يا اخويا وتعقل اهم حـIجه

-كلها شهر وهرجع حقي منها، انا مش هسكت غير لما ارجع حقي
-طب سيبك اجهزوا بقي فرحي انا وسندس الاّّ،ـ،ـ،ـبوع الجاي
-أها عرفت ربنا يتمم لكم علي خير

بدأ اسامه يضحك تاني وهو بيفكر
-بتضحك تاني ليه ؟
-اصل قبـIـ ما أخرج عملت لها <ـتـة مقلب
-اي هو ؟

اسامه بدأ يتكلم بضحك وقال
-هي بتخرج بليل تشم هوا في الجنينه، حطيت زيت علي الأرض اول ما تخرج من باب الجينيه هتقع في Iلمّّ،ـ،ـ،ـبح (حمام الّّ،ـ،ـ،ـباحه)

-أنت بتهزر ملك مبتعرفشي تعوم
-نعم، بتهزر
وقف أسامه في فز*ع وخوف

ملك كانت حـIمله القهوه في أيدها وبتغني وفت<ـتـ باب الجنينه
-الجو النهـIرده تحفه علشان الحيو* ان ده خرج
اتحركت وفجاءه أتزحلقت والقهوه وقعت عليها ونزلت حمام الّّ،ـ،ـ،ـباحه وبدأت تغر*ق وللأسف طلعت مبتعرفشي تعوم
يتبع

(داين تدان وزي ما حصل لملك هيحصل ل….

اتحرك ناحيتها وهو بيصـ̡ خ

الصفحة السابقة 1 2 3 4الصفحة التالية
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى