اسرار حماتي كامله جميع الاجزاء

ودلوقتي انا لازم اتأكد من حكاية الجم0اجم دي واعرف هل فعلا اللي انا فهمته كان صح وللا انا كنت غلطان..
وانا في الطريق اتصلت بعم حسين الغفير اللي كان بيحرس مقا0بر عيلة أمي وطلبت منه يجهز مفاتح المق1بر لأني مش مطمن عشان فيه ناس بتسرق جما0جم الامو0ات وبيطح0نوها وبيستخدموها في تصنيع نوع من المخ0درات..
طب دا أي كلام بس انا كنت محتاج سبب مقنع اقوله للراجل وأنا جاي أفتح مقا0بر عيلة أمي بعد المدة دي كلها..
بدأت بالم0دفن بتاع والدتي، عم حسين فتحلي ونزلت الق0بر تحت واتفاجئت ان الك0فن كان مفتوح وكل اللي جواه عامود فقري مقط0وعة منه الر0اس..
ودا نفس اللي لقيته في قب0ر خالي وجوز خالتي..
ال 3 جم0اجم مكانوش موجودين في مكانهم لإنهم ببساطة موجودين في مكان تاني.. عندي في البيت..
روحت في اليوم دا وانا مصمم افهم اللي بيحصل، بس قررت ما اكونش لوحدي..
كلمت واحد صاحبي اسمه كريلس كان لسه راجع من امريكا بقاله أسبوعين بالظبط..
كريلس كان الوحيد من اصحابي اللي مهتم بالظواهر الغريبة اللي زي تناسخ الار0واح والس0حر الأسود والحكايات دي كلها وكان بيعمل أبحاث كتير في المجال ده..
اتصلت بيه في التليفون وحكيتله القصة كلها..

كريلس قالي ان فيه منظمة ظهرت في امريكا من حوالي عشر سنين كل أعض0اءها بيعبدوا الشي0طان وبيقدموا ليه قرابين بشړية والأمر بيوصل انهم بين0تحروا والشي0طان بيسكن أجسادهم علشان يمنحهم الخلود، وبيعيشوا وسط الناس علشان يحققوا اهداف لوسي0فر، إلههم اللي بيعبدوه..
وحكاية الج0ماجم اللي حماتي بتستخدمها دي فدا طقس كان بيحصل برضو في امريكا مع أعضاء الجمعية دي ضمن
طقو0س استدعاء أرواح الم0وتى وتسخ0يرها..
قولتله بس كل دا في امريكا مش في مصر..
قالي مش بعيد يكون فيه ناس بتمارس النشاط دا في مصر وتكون حماتي واحدة من الناس دي..
اتفقت مع كريلس اني هروح البيت وهو يحصلني بعد شوية كإنه جاي يزورني وهحاول اشوف طريقة تانية تخلي حماتي تخرج من اوضتها بحيث انه يقدر يشوف كل حاجة بعينه..
روحت البيت.. مراتي كانت مستنياني على الغدا كالعادة، والغريبة ان حماتي كمان كانت قاعدة معاها على غير العادة ومستنياني برا اوضتها.. لما دخلت البيت حماتي طلبت من مراتي تسيبنا شوية لوحدنا، طبعا هي منفذتش الطلب دا بسهولة لأنها مكانتش فاهماه، بس في النهاية دخلت جوا وسابتني مع مامتها، وبدأت حماتي تتكلم..
– مبقاش ينفع نخبي على بعض دلوقتي، انت عرفت كل حاجة وعرفت انا مين بس انت اكيد متعرفش انا هنا بعمل ايه، ولا عرفت حكاية الجماجم اللي لقيتها في اوضتي، انا هفهمك كل حاجة، انا لوسيفر، حامل الشعلة المقدسة، انا فيه ناس بتع0بدني من آلاف السنين، وعايش جوا أجساد ناس كتير انت بتشوفهم وبتتعامل معاهم وانت متعرفش انهم أمو0ات وانا اللي بحركهم، انا موجود في العالم علشان احرر سكانه من المoت، اوهبهم الخل0ود الأ0بدي..

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8الصفحة التالية
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى