رواية حمايا_بينام_معايا_انا_وسلفتي

رديت الو 

قالي اطلعي وطلعيلي اكل انا جعان وعايز اتعشي 

قولتله حاضر من عنيا دخلت المطبخ حضرتله الاكل وعملتله عصير حطيت الاكل في صنيه وطلعت بيه للدور التالت وصلت باب الشقه لقيته سايب الباب مفتوح دخلت وقفلت الباب ورايا برجلي ودخلت جوا  لقيته نايم عالسرير ومتغطي ببطانيه 

دخلت قولت السلام عليكم 

رد وعليكم السلام

سألته مالك يابابا انت عيان فيك حاجه اتصل بابنك يجي 

قالي لا يابنتي انا مش تعبان ولا حاجه حطي الصنيه هنا 

ر حت حطيت الصنيه مكان ماشورلي فوق الكومودينو اللي جمبه 

وفجأه لقيته مد ايده علي ضهري من ورا وحسس عليا جيت احوش ايده لقيته مسك معصم ايدي بقوه وعيونه شكلها اتغير وجسيت برعب وخوف من نظرة عيونه بقوله في ايه يابابا مالك 

لقيته شال الغطا من عليه وكان نايم زي ماولدته امه مش لابس حاجه خالص وقفت مصدومه من المنظر وفجأه حصلت حاجه غريبه…..

يتبع

بعد مارفع الغطا من عليه لقيته نايم علي السرير زي ماولدته امه مكنش لابس حاجه خالص…. 

اتسمرت مكاني من هول المنظر والمفاجأه عارفين احساس ان حد يحط كوب ميه ساقعه في ضهرك في عز الشتا احساس مش هعرف اوصفه اتصدمت ومحستش غير بالقلم نزل علي وشي لحد مااغمي عليا اغمي عليا بس حاسه باللي بيحصل لكن فاقده النطق والحركه وعنيا بتنزل دموع لوحدها وبوقي بينزف دم كل دا وهو مرحمنيش

بسام سمير مرحمش عرضه ولا اينه الغايب ولا دموعي اللي بتنزل من عيوني وكل دمعه منهم بتتوسل اليه وتقوله ارحمني بدأ يعتدي عليا قطعلي اسدال الصلاه خلاني بقميص نومي وفضل يتحسس علي كل حته فيا وينهش في لحمي كانه كلب مسعور ابتدا يبوس في كل حته في جسمي وانا مش عارفه اتحرك كأني متبنجه لغايه ماوصل انه قلعني القميص والاندر بقيت ملط وهو بينهش في لحمي ويقولي الفاظ صعب اسمعها حتي من جوزي ابتديت اتحرك شويه وااقاومه لكنه ضربني تاني وخلاني افقد الحركه مره تانيه بقا يتلذذ بجسمي  لدرجه انه عضني في صدري وعملت علامه وعمل علاقه كامله معايا وانا زي مانا مش عر فه اتحرك من مكاني وبعد كده لبس هدوم وراح ياكل علي كأن حاجه حصلت  وانا نايمه جمبه عريانه ملط وهو محولش حتي يسترني وبعد مخلص اكل فضل يحسس علي جسمي وعلي صدري ويقولي كلام زباله زيه مش هعرف اقولكم كمية الالفاظ الزباله اللي قالهالي

بدات افوق واتحرك من تاني واحاول الم نفسي لقيته مسكني من شعري وقالي بصي ياحلوه انا مستمتعتش بيكي المره الاولي المره دي هتكوني معايا وبمزاجك والا هضربك تاني قولتله حرام عليك اللي بيحصل دا زنا محارم وانا اعتبر بنتك ومرات ابنك هتبص في عين ابنك ازاي بعد كده 

قالي مالكيش فيه وهتيجي بالزوق ولا هعملها تاني بالعافيه معرفتش اقاوم تاني عشان خلاص كل طاقتي راحت

ورجع يحسس علي جسمي من تاني وانا بتوجع من الالم ومكسوره من اللي بيحصلي فضل يعاشر فيا معاشره كامله لمده ساعه وانا حاسه بكمية قرف صعب اي حد في الدنيا يحس بيها يمكن لو اللي حصل دا من. حد غيره مكنتش هحس بكدا بعد مخلص قالي كل ماهطلبك تيجي والمرات اللي جايه عايز يكون برضاكي وصورني وانا عريانه كنوع من التهديد عشان لما يحتاجني يلاقيني وقالي الصور دي هقول انك بتبعتيها لعشيقك وفضل يبتزني ويهددني اخدت بعضي ونزلت شقتي وفضلت اعيط بطريقه هيستريه مسكت التليفون واتصلت بسلفتي نزلتلي جري جاتلي وشافت هدومي المتقطعه وشافت جسمي الهدوم اصلا مكنتش مغطيه جسمي كل جسمي يعتبر مكشوف وشافت عضته في صدري وشافت كل الضرب اللي فيا حكيت ليها الحكايه من الالف الي الياء وانا ببكي ومنهاره 😢

قعدت مصدومه ومش مصدقاني بس لما حكيت كل اللي حصل بدأت تتعاطف معايا خصوصا انها طلعت لقت دم عالسلم مني..

قالت انا عارفه انه ممكن يعمل كدا واكتر دا راجل فاجر وجبروت اتوقعها منه بصراحه فصلت تهون عليا ماسبتنيش راحت جابت عيالها وباتت عندي في الشقه وفضلت صاحيه للصبح تاني يوم اخدت بعضها وخرجت راحت له الشغل ودخلت عليه المحل وقالتله باعلي صوتها انا عارفه اللي انت عملته ومش هسيبك وهفضحك مع عيالك وفي شغلك وفي كل مكان ومع كل الناس ياراجل ياناقص يادون ياجبان ياهاتك الاعراض مشكها من ايدها وطلعها برا وقالها بكل هدوء روحي عالبيت دلوقتي ولما اجي هنتفاهم عشان خاف لا تفضحه قدام الناس اخدت بعضها ورجعت عندي في الشقه اطمنت عليا وطلعت علي شقتها وقالت انها هتعمل حاجه وترجعلي تاني 

هو جيه وراها وراح علي شقتها علي طول.. 

فضل يشتم فيها اول مادخل وقالها جايلي الشغل تهدديني ياحته حشره انتي نسيتي نفسك واصلك يافلاحه ياواطيه دا انا جايبك ماتسويش مليم وجوزتك ابني وعيشتك احلي عيشه ابوكي نفسه مكنش يحلم باللي انتي عايشه فيه وجات ترد عليه راح ضربها وهي حات تقاوم مقدرتش عليه وبهدلها خالص وهي بتحوش نفسها منه هدومها اتشدت واتقطعت وصدرها كله ظهر قدامه بص عليها وقال ايه الجمال دا انتي حلواه اوي اهو واحلي من فاتن وابتدي يغتصبها ويعتدي عليها هي كمان وبعد ماخلص ونال غرضه قالها اديكي بقيتي زيك زيها يلا روحو احكو لولادي مش هيصدقوكو هيرموكو رمية الكلاب ومش هيرحموكو ومتحلموش بعدها انكم تشوفو عيالكم تاني سلفتي المسكينه معرفتش ترد خصوصا لما هددها يحرمها من عيالها…

طلعت عشان اطمن عليها لقيت حالها من حالي استغل غياب العيال في المدارس وعرف يدخل لكل واحده فينا ويلاقي فرصته معاها ويعتدي عليها براحته ويعمل اللي هو عايزه بعد دا كلو تخيلو يعمل ايه 

دا اللي هنعرفه الجزء اللي جاي 

#يتبع

طلعت اطمن عليها ولقيت حالها من حالي وانتهز كل الفرص العيال في المدارس وسفر اجوازنا عشان الجو يخلي له والغريب بعد مااعتدي علينا احنا الاتنين وضيع شرفنا بدنا محارم اتصل علي اولاده تخيلو طلب منهم شغل زياده وايام زياده عشان يخليهم يقعدو اسبوع بعيد عن البيت وخلال الاسبوع دا معتداش علينا ولا قربلنا.. 

بس جالي الشقه خبط عالباب بقول مين

قالي افتحي 

قولتله عايز ايه 

قالي متخافيش مش هأذيكي

قولتله انا خايفه منك امشي ارجوك

قالي متخافيش العيال عندك اكيد مش هيحصل حاجه قدامهم 

فتحت الباب 

لقيته جايبلي  سلسله دهب من النوع التخين وشكلها تقيل وغاليه اوي 

قالي خدي دي هديتك تستاهليها انتي عارفه لو مكنتيش مرات ابني وعندك عيال منه كنت طلقتك منه واتجوزتك انا بس للاسف طلعتي مرات ابني.. خدي السلسه دي انا جيبهالك هديه 

مسكت السلسله وفضلت ابص فيها ورميتهاله في وشه وقولتله معقول شرفي جاي تعوضه بسلسله دهب هو الشرف عندك رخيص قوي كده؟  رميتها عليه ومعبرتهوش بعد ماعرفته اني قرفانه منه بعد اللي عمله فيا وفي سلفتي 

قالي طيب اسمعي ياحلوه وقت ماهطلبك هتجيلي وتلبسي👙 اللي نفسي فيه والا الصور هتروح للعيال ومش عايز كلام كتير 

انتظروني والجزء الاخير

لو لقيت تفاعل هنزل بقى القصه علطول

قالي طيب اسمعي ياحلوه وقت ماهطلبك هتجيلي وتلبسي👙 اللي نفسي فيه والا الصور هتروح للعيال ومش عايز كلام كتير 

سابني ومشي بعد ماعرف اني ضعيفه وسلفتي طلعت اضعف مني بمئات المرات وضمن وجودنا وخوفنا منه واتاكد ان احنا مش هنقدر نتكلم ولا نقول حاجه وهنعيش تحت رحمته وجبروته طلع علي شقته وخلال الفتره اللي ازواجنا مش موجودين كل يوم يطلب وحده فينا ينام معاها تحت التهديد والاجبارر عدي اربع ايام علي الوضع دا وهو يبدل علينا كل يوم وحده وقبل وصول اولاده بيوم دخل عندي الشقه وقالي اعملي حسابك الليله دي هتطلعي عندي فوق 

قولتله انا كنت عندك امبارح دا مش يومي 😢

قالي لا ماهو انا عايزكم انتو الاتنين في سرير واحد  وسابني ومشي 

يالهوي يامصيبتي ازاي هيجمع بيا وسلفتي مع بعض.. 

اتصلت بجوزي قولتله يجي انا تعبانه ومحتجاله وانا بعيط 😢 بس طبعا كان هايف يجي من ابوه طلعت جري علي سلفتي قولتله هو طلبني النهارده قالتلي عارفه وكنت هنزلك عشان اقولك اللي هيحصل 

هيحصل ايه 

قالتلي لازم نقتله انا اشتريت سم بيعمل جلطه عالقلب وبيقتل في الحال هنسمه وبعدين نقطع جتته ونرميها في النيل ياكلها السمك بدل مايفضل ياكل في لجمنا واحنا عايشين انا اتصدمت من اللي بسمعه من سلفتي 😮 معقول هقتل بس مكنش قدامي حل تاني 

وفعلا دخل الليل وحضرنا العشا وطلعنا احنا الاتنين انا شايله العشا وسلفتي العصير وكنا لابسين احلي قكصان عندنا كاننا عرايس عاشن ميشكش فينا دخلنا عليه وكان مبسوط جدا وبدانا ندلع عليه وناكله وفعلا طب ساكت بعد ماكل اول لقمتين فضلنا نقطع في جتته ونحطها في اكياس بلاستك سودا وفجاءه لقيت جوزي واخوه بيخبطو عالباب 

😮😮 دلوقتي احنا مستنين حكم الاعدام من رأيكم اللي حصل لينا دا عدل ولا احنا اتصرفنا صح 

للعلم احنا محكناش حاجه لولاده عشان منفضحش نفسنا وعشان عيالنا مايعيشوش مكسورين 

انتهت

الصفحة السابقة 1 2
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى