قصه زوجي وزوجة اخوه كامله

سماح بعصبيه
اتكلم بأدب يمحمد انا مسمحلكش انا يخويا طلعت ليك امبارح ومراتك فتحتلي الباب وقولتلها وقالت انها هتدخل تقولك ان اخوك عايزك فا بدل ما تيجي تعلي صوتك عليا انا روح علي صوتك علي مراتك انت فاهم
محمد
ماشي وقعتكم انتو اللتنين سوده بس اشوف المشكله دي
سماح
وقعت اللي معاك يخويا مش وقعتي انا ربنا يرحمني من الهم دا
ونزل محمد وطلعت سماح ل سلوي عشان تقولها
سماح
انتي يا ست سلوي انا مش طلعتلك امبارح وقولتلك صحي محمد اخوه عايزه انتي بتعملي معايا كدا ليه بجد انا عملالك ايه عشان تعملي معايا كدا
سلوي
اهو كيفي كدا عشان انتي ست قدمك ناشف علي البيت دا
سماح
ناشف اي وطري ايه دا حتي انا متجوزه قبلك وانتي اللي جايه عليا ولو علي القدم الناشف فا قدمك انتي الناشف واقولك ايه شليني من دماغك يسلوي انا ولا بتاعت مشاكل ولا مرار اديني بقولك
سلوي
اشيلك اي يابنتي علي اساس اني حطاكي في دماغي بعني بلا قرف
سماح
كلامي مع راجلك لما يجي ولو وعرفتش اخد حق ولا باطل معاكي ومعاه يبقا ليكم كبير يجي بس ونعرف نتكلم معاه
سلوي
خوفتيني ياست سماح خۏفت اوي
سماح
انا هخليكي تعرفي تتريقي كويس
ونزلت سماح ومحمد في الشارع بيحاول يكلم مصطفي ويفهم منه اي الدنيا وايه اللي حصل ولكن مصطفي رافض الكلام معاه
وبعد محاولات رد عليه مصطفي وقاله 
يا استاذ كنت برن عليك لان الراجل اللي احنا مشتاريين منه العماره بينكر اننا اشترناها منه وبيثول اننا مش واخدين اي اسبتات منه واللي عندنا نعملو عشان كدا رنيت عليك عشان تجيب اثبتات العماره واروح بيها ابشهر العقاري تثبتها رسمي
محمد
انا اسف يا مصطفي يا خويا انت عارف الحريم وعمايلها خلاص انا هقضي المصلحه دي متشلش هم

مصطفي
لما اشوف اخرتها معاك
وقفل مصطفي مع محمد ومحمد رجع البيت وخبط علي سماح
سماح
خير يا محمد
محمد
ياستي خير انا جاي بس اعتذرلك علي اللي حصل انهارده حصل سوء تفاهم وانا اديني بتأسفلك وبقولك انا اسف
سماح
تمام يمحمد محصلش حاجه بس قول لمراتك ملهاش دعوه بيا تمام انا مش درتها
وقبل ما تخلص كلامها نزلت سلوي علي غفله وقالت .. الله الله بقينا نقف عالسلالم ونتسهوك علي الرجاله ونستغل غياب الرجاله بتاعتنا
سماح
اخرصي قطع لسانك ليه هو انا جايبيني من الشارع زيك
سلوي
شارع مين يابتعت السلالم انتي لا تكوني نسيتي نفسك بس يجي الراجل اللي لامك من الشوارع واعرفه مراته بتعمل ايه مع اخوه
محمد بيده ونزل علي وشها وقال
اخرسي انتي اي اللي بتقوليه داا انا ندمت انياتجوزت واحده زيك
سلوي
انت بتضربني وبتمد ايدك عليا وعلشان خاطر مين عشان دي ام سنان واقعه 
محمد
لا

سناء
اعملي اللي تعمليه بس اللي ميندمش في الاخر ويجي يعيط وقفلت السكه في وشها
سلوي بعصبيه 
ماشي يا ماما انا هوريكي هعمل فيهم ايه
وبدأت سلوي تخطط لي سماح عشان توقعها في شړ اعمالها وفكرت انها تحطلها مخدر في اي عصير وتصورها وهي واقفه مع جوزها وهي فاقده الوعي
ونزلت سلوي الصيدليه اشترت مخدر عشان تنفذ خطتها وبعد كدا طلعت خطت المخدر في العصير ونزلت لسماح عشان تعتذرلها وتسقبها العصير
سلوي
ههههه انا اسفه يا سماح حقك عليا يختي انا عارفه اني مزوداها معامي سمحيني بقا
سماح
مش مرتحالك يا سلوي عايزه اي مني
سلوي
والله يختي ما عايزه حاجه انا جايه اصالحك واقولك اما اسفه وكدا
سماح
طيب ياستي شكرا واعتذارك مقبول
سلوي
لا والله ما مصدقه لو عيزاني اصدق اخدي اشربي مني العصير دا انا جايبه كوبايه ليكي وكوبايه ليا
سماح
ماشي يستي اديتي شربت العصير سبيني في حالي بقا
سلوي بخبث
تسلميلي يا غاليه وربنا ما يجيب زعل بنا تاني
وطلعت سلوي وقبل ما سماح تقفل الباب حست بدوخه وبدأت تفقد وعيها
وفي اللحظه دي محمد كان طالع علي السلم ولاقاها واقعه قدام الباب وحاول يفوق فيها
محمد بخضه
سماح قومي يا سماح مالك
سماح غايبه عن الوعي قام محمد شالها وډخلها الاوضه بتاعتها وبدء وفوق فيها
نزلت سلوي براحه ودخلت وراهم وصورتهم فيديو هما الاتنين عشان تبعتهم لي مصطفي جوزها
وبعد ما خلصت تصوير طلعت جري علي فوق وهي وبتجري محمد اخد باله منها بس مشغلش باله بيها
حاول يفوق سماح ولكن كانت فاقده الوعي جداا راح محمد جبلها دكتور
محمد
خير يا دكتور مالها
الدكتور
دي اخده مخدر يا استاذ محمد ومفعولو هيدوم 4 ساعات بس مفيش شي خطړ متقلقش

محمد
طيب والمخدر دا جالها منين
الدكتور
لا اللع اعلم بقا شوف انت جالها من اي عموما هي هتحتاج ترتاح وتشرب عصاير وهتبقا تمام
وبعدها مشي الدكتور وفضل محمد يقول ياتري المخدر دا اخدته ازاي عموما كل حاجه هتبان
وبعدين سلوي نزلت تشتري خط مجهول عشان تبعت الفيديو لمصطفي لي مراته وهي مع محمد اخوه عشان يجي ويطلقها
نزلت سلوي اشترت الخط وبعدها طلعت الشقه وشغلت الخط وعملت منه واتساب وبعتت رساله لمصطفي بتقولو فيها
مراتك في غيابك مقضياها مع اخوك وعندي الدليا اللي يثبت دا
مصطفي قي رساله
انت بتقول اي يا حيوان انت مراتي اي وبتاع اي مين انت
سلوي في رساله
اهدي علي نفسك بس زي ما بقولك كدا مش مصدق ابعتلك تصدق
مصطفي
دا انت نهار ابوك اسود مين اللي بيكلمني
سلوي
فاعل خير او فاعل شړ ايهم اقرب هههههه
مصطفي
انا هعرف اجيبك يابن ال….
سلوي
لالا كدا عيب احترم نفسك وخد روق اعصابك بالفيديو دااا
وتفرج مصطفي علي الفيديو واللي باين في محمد قريب من مراته اوي علي السرير ولكن فالحقيقه

هو شالها من علي الارض وحطها علي السرير لما كانت فاقده الوعي
مصطفي جن عقله وفضل يشتم ويزعق كتييير
سلوي
بس مراتك طلعت شقيه اويي انت شكلك مش مالي عينها
مصطفي
وحياة امي لو كنت في بطن الحوت لا اجيبك
سلوي
تمام يروح قلبي مستنياك هستني خبر طلاقكم برضو يلا سلام يا قمرر .. وقفلت معاه وكسرت الخط
وفي نفس اللحظه محمد دخل عليها وقالها هو انتي نزلتي عند سماح وتسحرتي وډخلتي ورانا وجريتي بعدها لييه
سلوي بتوتر
ااااا منزلتش انا ولا جريت
محمد
انتي بتكدبي عنيا لا نزلتي وانا شوفتك انتي وبتجري
سلوي
انت بتخبي علي مصيبتك انت كنت بتعمل ايه عند سماح تحت هااا
محمد
انا اللي كنت بعمل ايي برضووو انا مش مرتحلك ووراكي لغز كبير هعرفه بس خليكي فاكره ان شرك دا عمره ما هينتصر

ودخل محمد ينام

وتاني يوم نزل محمد عشان يروح الشغل وعدي علي سماح يطمن عليها فتحتله سماح الباب
محمد
عامله اي دلوقتي يا مرات اخويا
سماح
والله ما عارفه يا محمد ياخويا دماغي تقيله اوي
محمد
انتي ايه اللي حصلك امبارح انا كنت طالع ولقيتك واقعه قدام باب شقتك
سماح
مش فاكره حاجه انا اخر حاجه فكراها ان مراتك نزلت تعتذرلي وجيبالي معاها عصير شربته ومن وقتها وانا مش فاكره حاجه
محمد بستغراب
سلوي نزلت ودتك عصيير
سماح
ايوه والله زي ما بقولك كدا
محمد
امممم طيب المهم انك بقيتي تمام والف سلامه عليكي
سماح
الله بسلمك والله انا لو معايا اخ مش هيعمل اللي انت بتعملو معايا دا
محمد
متقوليش كدا احنا اخوات يلا هستأذن انا بقا عشان اروح الشغل بتاعي
ومشي محمد وبعد شويه مصطفي رجع من سفره والباب خبط راحت سماخ فتحت وتفجأت انه مصطفي

الصفحة السابقة 1 2 3 4الصفحة التالية
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى