رواية حماتي غيوره

ما عطيت للموضوع اهميه
ولا قولت ل ريهام ومر علينا أسبوع بعد رجوعنا من الساحل وكل ليلية أثناء العلاقة مع زوجتي اسمع نفس صوت الأقدام
لكن ما قولت ل ريهام اي حاجه عشان عارف ان ردها سلبي
وفي ليلة أثناء العلاقة الج.نسية
مع زوجتي اسريت ان اطفي نور الغرفة وفعلا طفيت نور الغرفة وبدأنا العلاقة وبدأت صوت الأقدام تقترب من الغرفة تركت حضن ريهام وقولت لها بصوت منخفض في حد بيتسنط علينا قالت تاني يا عادل انسي بقي قولت اسمعيني بس صوتي واتوجعي وكأني نايم في حضنك قالت ليش قولت لها اعملي اللي بقولك عليه وفعلا ريهام بدأت تتنهد اااه اااااه
وانا اقتربت من باب الغرفة وبدأت انظر من العين السحرية اللي في الباب
بدأت ادقق في النظر
وماذالت ريهام تتنهد ااااه ااااه وفجأة وجدت حماتي أمام الغرفة بدون ملابس وبتحك في،

.وترضع في ……وكانها بتستمتع علي صوت آهات بنتها أنصدمت ورجعت للخلف حتي جلست بجوار زوجتي ع السرير قالت ريهام شوفت حد أمام الغرفة قولت لا كلامك صح حبيبتي واضح انها تهيئات مش اكتر ردت وقالت منا قولت ليك قولت فعلا وبدأت اسرح في تفكيري هي ليه حماتي بتعمل كده قالت ريهام مالك قولت مافيش انا بس مرهق شوية قالت مفيش مشكلة حبيبي ارتاح الليلة الأيام جايه كتير حضنتني ووضعت رأسها علي صدري ونامت وانا تفكيري مشغول مع حماتي اذاي تعمل كده ولو بنتها شافتها حيكون ايه الوضع سهرت حتي الصباح افكر ومن كتر التفكير تعبت ونمت في حضن زوجتي فضلت نايم حتي الرايعة عصرا استيقظت ناديت علي ريهام قالت تعال يا حبيبي انا تحت في الصاله مع ماما قولت حاضر دخلت الحمام استحميت وغيرت ملابسي نزلت سلمت علي حماتي واكلت وقولت ل ريهام اطلعي غيري ملابسك عشان ماشيين بيت ابوي عشان نطمئن عليهم وفعلا طلعت زوجتي الغرفة غيرت ملابسها ومشينا بيت ابوي وصلنا الشارع أمام البيت قولت ل ريهام اطلعي انتي وانا اسلم ع الدكتور اشرف بتاع الصيدلية وفعلا طلعت ريهام وانا دخلت عند الدكتور اشرف صديقي وجيراني دخلت الصيدلية سلمت عليه وبدأت أسألة عن مراهقة النساء في سن الخمسين

رد وقال المرأة بتزيد شهوتها من سن الأربعين حتي الخمسين بتحب الجنس كتيرا جدا ودايما بتكون ممحونه وبصفه خاصة لو كانت مطلقة او ارملة بتكون شهوتها اعلي من المتزوجة لأنها بدون رجل وبعد ما انتهي الدكتور اشرف من كلامه تأكدت ان حماتي بتريح نفسها علي صوت آهات بنتها لأنها ارملة من سنين وفي سن الخمسين اكيد ممحونه تركت الدكتور اشرف وطلعت البيت سلمت علي ابوي وامي واخواتي واتعشينا عندهم وسهرنا شويه معهم ورجعنا بيت حماتي وصلنا البيت وجدت حماتي في الصاله قالت آخرتو ليه كده انا منتظراكم من بدري عشان العشاء قالت ريهام اكلنا يا ماما في بيت عادل قالت يعني أكل وحدي قولت ل ريهام حضري الاكل ل ماما وكلي معها وانا طالع اريح شويه قالت ريهام حاضر يا حبيبي بس ما تنام انا طالعه علي طول قولت حاضر طلعت غيرت ملابسي ولبسة عباية النوم قولت لنفسي الله يكون في عون حماتي ارملة من سنين وهي حاليا في سن خطر وعايزه تبرد نفسها من الحرمان اللي هي فيه اهم شيء اعمله ان أثناء العلاقة مع ريهام ما اسيبها تخرج لأي سبب من الأسباب بعدين تشوف امها في المنظر ده وتنصدم فيها وجات ريهام غيرت ملابسها وبدأنا العلاقة وسمعت صوت أقدام حماتي عملت نفسي ما سمعت حاجه عشان تريح نفسها ومرت الأيام وفي يوم كنت انا وريهام في بيت ابوي وفجأة ريهام اغمي عليها ناديت ع الدكتور اشرف جاء كشف عليها قال مبروك يا عادل المدام حامل في ثلاث اشهر فرحت جدا وكنت طاير من الفرح والسعاده انا وريهام وابوي وامي واخواتي وقال الدكتور لازم راحه كامله ع السرير لمدة شهر بدون شقاوة عشان الحمل يسبت قولت حاضر يا دكتور رجعنا بيت حماتي وقولنا لها الخبر كانت فرحانه جدا ومبسوطه وفعلا ارتاحت ريهام في الغرفة لم المسها لمدة شهر

ومر الشهر وبدأنا نمارس ال.جنس مره تانية لكن الغريبة في الموضع ان أثناء العلاقة مبقتش اسمع صوت أقدام حماتي مره تانية ومرت الأيام والجامعة فتحت وبدأت الدراسة وريهام دخلت تانية جامعة وبدأت تهتم بالدراسة واهملتني ك زوج يعني كل ما أقرب منها تعبانه مش قادرة الحمل تعابني عندي محاضره بدري بصراحة بدأت امل من ظروفها اللي مش بتخلص كلمت الدكتور اشرف قال في نساء أثناء فترة الحمل بيكون عندها برود جن.سي لأنها دايما مرهقة وتعبانة وبصفه خاصة اللي في حالت زوجتك لأن ده اول حمل قولت طيب اعمل ايه انا مشتاق لها قال مفيش غير حل واحد بس الحل ده غلط ع الجنين ممكن يشوهو قولت ايه الحل قاال في نوع من البرشام اسمه فيجرا نسائية قولتو اذاي انا اعرف ان الفياجرا للرجال فقط قال لا ده نوع جديد شركات الأدوية صنعته خصيصصا ل الحلات اللي زي زوجتك او بمعني أصح للنساء اللي عندها برود جن.سي بس ده احياننا بيقصر ع الحمل والجنين قولت احياننا مش دايما قال ايوا احياننا قولت ابعت لي شريط اجرب قال انا حفضيلك شريط في علبة برشام صداع عشان زوجتك ما تعرف اسمه وقبل الممارسة بنصف ساعة ضع برشامه في كوب عصير قولت تمام وفعلا بعت لي البرشام وضعته في الكومدينو جمب السرير وجاء الليل بدأت اهزر مع ريهام ابو.س فيها قالت سبني انا

تعبانه جدا قولت تشربي عصير قالت ماشي دخلت المطبخ وفي جيبي علبة البرشام وفعلا عملت العصير وطعت البرشام عشان أضع لها حباية في كأس العصير افتكرت كلام الدكتور اشرف لم قال ده غلط ع الحمل وممكن يشوه الجنين قولت بلاش احسن اصبر واتحمل لم تولد بالسلامة وفعلا اخذت العصير ودخلت الغرفه طلعت علبة البرشام من جيبي وضعتها في الكومدينو قالت ريهام ايه ده قولت ده برشام صداع ومهدء بس ما تشربي منو لأن صلاحيته انتهت قالت تمام شربنا العصير وأخذتها في حضني ونامت وضلينا علي هذا الحال 5 شهور وفي يوم بعد ما وصلتها للجامعة ورجعت زي ما بعمل كل يوم وصلت البيت وانا طالع غرفتي سمعت صوت حماتي بتصرخ وتتألم جريت علي غرفتها مالك يا حماتي في ايه قالت الصداع حيموتني مش قادره قولت لها ثواني اجيب ليكي برشام صداع من الصيدلية قالت منا اخذت ثلاث حبات من البرشام اللي عندكم في الكومدينو ومفيش فايده قولت برشام ايه يا حماتي قالت لم نزلت انت وريهام حسيت بصداع جامد اووووى دخلت الغرفة عندكم ادور علي برشام للصداع فتحت الكومدينو وجدت العلبة دي ومكتوب عليها للصداع اخذت منها ثلاث حبات ومفيش فايده

انصدمت مبقتش عارف ارد عليه اخذت من برشام الفياجرا النسائية ودي محتاجه تسخين دي هايجه لي وحدها بدون اي شيئ وفجأة

وأثناء كلامي معها حسيت انها مش طبعيه وبتعمل حجات غريبه وده شيئ طبيعي من برشام الفياجرا اللي اخدته قولت لها مالك يا حماتي اكلم الدكتور اشرف صاحبي ياجي قالت لا انا كويسه اذهبت انت غرفتك قولت اذاي اروح غرفتي وانتي في الحاله دي قالت مفيش حاجه انا كويسة شويه صداع ويروحوا قولت حاضر تركتها ودخلت غرفتي اغير ملابسي عشان ادخل الحمام أستحم يدوب غيرت ملابسي ولبست الروب عشان ادخل الحمام دقت علي باب الغرفة ودخلت قالت احضر لك الفطار قولت لا انا مش جعان انا داخل الحمام أستحم وبعدها انام قالت طيب احضر ليك الحمام قولت لها لا ارتاحي انتي ريهام قبل ما تمشي

ع الجامعة دخلت الملابس والفوطه في الحمام ارتاحي انتي قالت طيب وتركتني ورجعت غرفتها دخلت الحمام ملئت البانيو مايه وقلعلت الروب ونزلت البانيو مفيش خمس دقائق وفتحت باب الحمام عليا في البانيو يس الشامبو مغطي جسمي كله مفيش غير وجهي اللي ظاهر اول ما دخلت عليا الحمام قالت انا اسفه انت لسه في الحمام قولت ايوا قالت معليش

انا تعبانه اوووي وجسمي ساخن نار كنت عايزه ابرد جسمي تحت المياه قولت لها اخرجي ثواني البس الروب وأخرج قالت لا مش قادره اتحمل ونزلت البانيو …

وقالت انا مش عارفه
انا عملت كده اذاي وبدأت تبكي حتي انهارت من شدة البكاء وصرخت في وجهي اذهب الى غرفتك لا اريد ان اراك فعلا ذهبت الي غرفتي وبدأت اسأل نفسي

انا ايه اللي عملته ده المفروض كنت قاومت وما عملت كده بس انا تعبان وهي ممحونه واحنا الاتنين محتاجين لبعض بدأت أشعر بالخجل من نفسي معاني ماليش زنب في اللي حصل هي اللي حركت شهوتي داخلي قولت بنتها هي السبب في اللي حصل لأنها اهملتني في المعاشرة مبقتش عارف اعمل ايه قولت مفيش غير حل واحد اروح بيت ابوي اسبوع علي ما اشوف الموضوع حيوصل لفين وفعلا غيرت ملابسي وانا خارج من الغرفة كانت حماتي خارجه من الحمام ودموعها علي خدها قالت لابس ورايح علي فين قولت لها بيت ابوي اسبوع وراجع قالت ولم بنتي تاجي اقول لها ايه جوزك ناكني وراح بيت ابوه عشان مكسوفه من اللي حصل قولت لها انا ماليش زنب في اللي حصل قالت انا عارفه اني السبب لكن مستحيل تترك البيت اقول ايه لبنتي قولت حاضر ورجعت غرفتي وبعد شويه جائت ريهام وقالت انا تعبت جدا اليوم في الجامعة
ما رديت عليها ودخلت الحمام أستحميت ورجعت الغرفة قالت ريهام مالك مش بترد عليا
قولت لها ريهام بصراحة كده انا

انا مش مرتاح هنا وعايز ارجع
انا وانتي بيتنا ونعيش في شقتنا
قالت ليه يا حبيبي في حاجه مديقاك هنا ماما زعلتك في حاجه قولت لا طبعا بس انا بصراحه
مش عارف اخذ راحتي هنا يعني مكسوف شويه من حماتي إنما في شقتنا حنكون وحدنا وعلي راحتنا أبتسمت ريهام وقالت بطل هبل ده بيتنا احنا الاتنين وماما مجرد ضيفه مش اكتر ولو ماما عرفت حاجه زي كده حتزعل وانت عارف انا بنتها الوحيده

الصفحة السابقة 1 2 3الصفحة التالية
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى