دخلت اخدت شاوروخرجتقؤلت اعمل فطار نفطر وبعدين اغسل عندي غسيل كتير في اليوم دهوصحيته فطرنا وقالي ممكن نكون زي الاول بقي وبلاش تحكي قدام ابويا قؤلت له خلاص بس بلاش تتكرر تاني وانا من جوايا عايزة اقؤله كررها كتير. انا هنام واصحي علشان تعبان عاوز اشوف تفاعل جامد بقاااا ومش هتأخر عليكم يا اجمل أعضاء... ومتابعه للحساب علشان يوصلك إشعار بالقصص الجديده كلها.... وباقي القصص ال بتنزل هتخلص النهارده... عاوز تفاعل جامد... يلا نكمل قصه الجزء التالت معي_متحرش_بالبيتبعد ما بدأت ابحث عن ملابسي للغسيل واكتشفت ان معظم ملابسي الداخليه مش موجوده اختفت من الغسيلولقيت بن جوزي داخل الحمام ياخد شاور ومعاه بنطلون بتاعه الا هيخرج بيه استغربت انه بياخد معاه كل ملابسه الحمام هو ديمنا متعود ياخد شاور ويخرج بفوطه علي نصه ويلبس بالغرفه بتعته فاتعمدت اني اراقبه وهو بياخد الشاور من شباك صغير فاتح في المنور والحمامواتفاجئت انه معاه الاندر بتاعي الا كنت لسه سيباه بعد الشاور من شويه عشن الغسيلواستغربت طيب هيعمل ايه بالاندر ده لقيته بياخد الشاور عادي بدون ما يعمل شئوجه وقت انه هيلبس ملابسه لقيته بيحط الاندر تبعي في البوكسر بتاعه ولبس عليهم البنطلون انا اتصدمت طيب هيستفاد ايه من كدا وكمان فين باقي ملابسي انا لقيت ملابس كتيرة غايبه ملهاش اي أثر فالغسيل ولا فالبيت كلهاتخنقت من الحركه الا شوفتها دي جدا.وقولت لازم افتح معاه حوار بس افتح الحوار ازاي كدا هيعرف اني بتجسس عليهوكمان هو شخصيته قويه خفت انه ممكن يخرج مش يرجع تاني لو عرف اني عارفه حركه تكسف زي ديقؤلت اسيبه خالص ومع الوقت احاول اكلمه بس مش اليوم خالص لحد ما اعرف ايه السر في كدهوخرج راح يقعد علي القهوة ورجع باليل وانا قاعده بتفرج علي فليم كان من حظه فليم رومانسي وشيق جدا هندي بس مدبلج عربيرجع ومعاه تسالي شوكولاتهقعد معي وحط كيس التسالي في حجري وانا قاعده وراح قعد جنبي زي ما متعود انه عادي بينا نهرز ونلعب او جسمه يلمسني قدام ابوةوكنت لابسه بضي طويل لحد الرقبه زي عادتي وقاعدهوبدأ يقؤلي انتي لسه زعلانه مني قؤلت لا خلاص بقي اتفقنا ننسي الموضوع ده وبعد الشكولاته دي خلاص انسي الزعل وابتسمت له ابتسامه بشغفقالي ايه الفليم ده بقؤله عادتي فليم جميل وبدأت احكيله عن قصه الفليمواندمجنا مع الفليم والتسالي في حجري وهو مندمج مع الفليم بيحط ايده ياخد تسالي وهو باصص للتلفزيون والفلم بدا يشتدد لقطاته الدافيئه والرومنسيهلقيته بيقؤلي انتي عمرك فكرتي في لحظه خيال من الفليم ده انك تعشيها ضحكت وبقؤله اعيشها فين بس مع ابوك مثلا وبضحكقالي طيب مع جوزك القديم قؤلت له لا انا اينعم بحب الخيال بس طبعا ده تمثيل مش موجود في الواقع اكيدوبدأنا نتكلم ونتفرج وحسيت لأول مرة اني بكلم حد فاهم احساسي ومشاعري المكبوته فيا بس في نفس الوقت خايفه لانه مش هينفع الا بيفكر فيه معيومع مرور الوقت سرحنا في الفيلم ولقيت ايده حطها علي رقبتي من وره وبياخد التسالي من حجري ومسك راسي قالي هاتي راسك كدا مش شايف منها الفليم ايه شعرك المنكوش ده ويضحك وزاح راسي لورا عشن أسند علي كتفه ودراعه ولقيت نفسي مطيعه ليه وفعلا رجعت راسي وبدأت اريح راسي علي كتفه وبقؤله اتفرج واسكت بقيوبعد شويه الفليم سخن اكتر بوس واحضان بين البطلين وقصه حبهم ذادتوحسيت بايده بتمشي علي كتفي بهدؤء وكأنه عايش في خيال الفليم بدا جسمي ينمل وخايفه أضعف معاهوشويه بيمد ايده ياخد تسالي من حجري كل مرة مده ايده تفرق عن الا قبلها يتعمد يحك ايده في بطني مرة او علي فخدي مرة وانا بدأت اتمني ان يفترسني بس خايفه أظهر ليه كله دهووالتسالي خلصت وحط ايده علي اساس انه بيدور علي تسالي فاضله ويحرك ايده في كل مكان ويقؤلي فين التسالي معقؤله خلصناها كلها ويمشي ايده علي فخدي الأيمن والأيسر وانا فقدت القدرة علي الكلام حسيت جسمي ساب ولساني وقف عن الحركهوأيده مش ساكته وانا مش قادرة احرك ايدي عشن ارفع ايده من عليا وحسيت براسي تقيله كل إلا عملتهعيوني جت في عيوني ولفيت رقبتي تجاه وشه وبدأ يقرب من انفاسي وأيده تمشي علي بطني لتحتي ويقؤلي بهمسات أنفاسه التسالي فين وويقرب من انفاسي اكتر في اكتر وانا مفتحه عيوني وبدأت احس شفايفي بتنمل ومش قادرة اضمهم علي بعض وهو يقرب واتفاجي بنفسي بحط ايدي علي خده واقربه لي وأيده علي فخدي بتذيد وهو يقرب ويتنفس وانفاسة تذيد شويه في شويه حسيت بشوقي ليه وتركت نفسي بصمت هادئ ليه وبقؤله لا لا مش هينفع كفايه كفايه قالي لا كملي قؤلت لاا بانفاسي مفيش صوت خارج أنفسنا الا بتتكلموفجئة لقيته بدا ياخد ايدي ويحطها علي...... عشنا لحظه ذوبان وهمسات العشق الممنوع وفي وقت ما خلاص بدأت اترك نفسي ليه ومش قادرة احرك ايدي واخد ايدي بن جوزي وهو بيقرب أنفاسه لانفاسي اكتر واتفاجئ. يسحب ايدي يحطها علي فخديه وشعرت بصدمة من شده ما لمست وكأني اول مرة احس براجل كدا وفجئة سمعنا صوت حاجه في المطبخ ضربت بصوت جامد علي الارض دخلنا نجري نشوف ايه الا ضرب كدا واذا به فأر وقع الصحون من اعلي المطبخ علي الارض ومن شدة الخضة بدأت ارجع لوعيي واحاول اكون قؤيه معاه لان ضميري بدا يقؤلي مش هينفع وفعلا بدا يلم معي الصحون وانا مايله برفع اخر صحن من عالارض لقيته بيحضن ظهريويهمس في رقبتي ويقؤلي انتي اتخضيتي اوي كدا ليه مش عيب تتخضي وانا موجودروحت زايحه ايده وبدأت انشف عليه وقؤلته لا بص بقي لحد كدا وكفايه اوي وبدأت اخبط فيه بأيدي جامدقالي بس بس مالك خلاص عادي انا مش طلبت منك حاجه غير اننا نعيش الحب انا مش عايز علاقه خالصبقؤله اه وايه الا انت كنت بتعمله ده دانت كان فاضلك لحظه وتنفجر وتقؤلي مش عايز علاقه قالي اه والله انا مش عاوز علاقه اصلاكل الحكايه انا حسيت معك اني ملكت لدنيا باحساسك وهمسات انفاسكقؤلته لا خلاص بقي فكك من كله ده عشن انت عارف انه غلط ومش هيحصل نهائي ولو حصل اكيد هنكرهة بعض بعد كدا ياريت بلاش لو فعلا بتحبني خليك زي الاول هزار وضحك وبلاش تفكر فيا اكتر من كدا انا مرات ابوك بردوقالي اوك اوعدك انها مش هتتكرر تانييلا نامي بقي لو هتنامي رد جوزي قاله عادي هو احنا غر ب اصلا دمراتي وابننا رد جوزي قاله عادي هو احنا غرب اصلا دمراتي وابننا وقرب مني حتي شعرت بلساني اتبلل من لسانه لمده نص ساعه مش حاسه بنفسي وما حسيت بنفس الا وابوة بينادي علينادخلنا ننام وانا ذايبه من إلا حصل بينا واقؤل لنفسي ده فعلا بيحبني رغم كل إلا حصل ما فكرش انه يمارس جنس شعرت بالحب ليه لأول مرةقام زوجي الصبح صحانا قالنا قؤمو افطرو ونامو تاني انا هفطر وانزل اشوف مكان فيه شيشه دماغي هتضربقومنا فطرنا ودخلت انا انام لان المفروض اننا ببنام النهار وطول اليل سهرانين وكمان الميه بتهد الجسم وهو قالي انا هنزل مع بابا وراجعودخلت نمت انا وكأني نايمه في بحر وغيبوبه وشعرت بأيد تمشي علي صدري فتحت عيوني مغبشه وهلكانه قؤلت ببالي اكيد زوجي وعمل موضوع القهوه والشيشه حجه عشان يوزع ابنه ويرجع ليا بقؤله يارجل سيبني جسمي هلكان واتقلبت علي الجنب التاني وبعد شويه لقيته بحضني من ظهري وبيحط ايدة يسحب الاندر وانا بفتح وانام تاني وفعلا سحب الاندر قؤلت سيبه يخلص ويبسني انام وانا عطياة ظهري وفي غيبوبه النعاس والنوم كابس عليا وبدأت الأحلام والخيال تاخدني للحظه الا عشتها مع بن جوزي وده كان طبيعي بالنسبه ليا كل ما جوزي يجامعني اتخيله انه هو ابنه الا معي وبدأت احس بشئ غريب غير الا بحسه من زوجي انا بتخيل الأنفاس والخيال ولاكن المرة ده حسيت الجسم مختلف بدأت افوق ولفيت وشي وانا بلف وشي اتقلبت علي ظهري واذا به ابنه ابا امتلكني بقؤتة واذا بي اقؤل ده حلم في خيالي والا علم بدأت افوق مش عارفه الف وشي شمال ولا يمين حاضن شفايفي بشفايه وانفاسه بتذيدوعرفت انه هو ومش قادرة اتنفس ولا ادفعه من فوقي..كل إلا قدرت اقؤله ابوك هيدخل ابوك هيدخل وفجائة..... واتفاجئت ابن زوجي هو إللي معايا مكنتش قادره استوعب الموقف و بدأت اترعش من الموقف لانه خلاص أصبح ممتلكني ووصل لمرحلة العلاقه المحرمه بدأت اقؤله يا لهوي ابوك يدخل ابوك يدخل وهو بصوت متسرع يقؤلي لا مش هيدخل وبدأ الشيطان ياخدني للإحساس بالأمان معاه وبعد ما كنت بحاول ادافع بدأت احضنه والتفاعل معاه لحد ما خلص وحضني حضن جامد لمده طويله وبقؤله قؤم بقي كفايه ابوك كدا هيدخل مش بيرد عليا قررت ها كتير الجمله دي بس مش بيرد عليا بدأت ادفعه بأيدي واذا به يتقلب علي ظهرة وفاقد الوعي نهائي قاطع انفاس بدأت افوق فيه مفش عايز يفوق و ااكب عليه ميه مش عايز يفوق بدأت اتصدم من الموقف ومش عارفه اعمل ايه قؤمت لبست لبسي وحاولت البسه هو كمان لبسه كما كان واتصلت علي ابوة قلتله الحقني جه بسرعه قالي حصل ايه بقؤله ابنك فاقد الوعي عالسرير معرفش ماله دخل مسرع عليه يحاول يفوق فيه مش عايز يفوق اخدنا وروحنا عالدكتور رد الدكتور قاله يا حج البقاء لله قاله ازاي وايه السبب الوفاة ده قاله يا حج مش انت عارف ان ابنك عنده مشاكل في القلب من صغره قاله اه بس انا عارف انه صعب يتجوز عشن خطر عليه وهو مش متجوز ايه الا حصله بقي رد الدكتور قاله ازاي وابنك متعرض للمارسه جنسيه قويه ادت لوفاته جوزي اتصدم ونظرته ليا اتغيرت تماما لكن مفيش رد فعل عنيف اصبح منطوي علي نفسه واغلب الوقت ييبكيتاني يوم وانا في اوضتي لقبت الباب بيتفتحوجوزي داخل ومعاه سكينه وفي عينيه الشر وقبل ما اتكلم لقيته بيقوليافاجره انتي اللي ضيعتي ابني. انتي شيطانه واتسببتي في وفاتهوبيقرب مني ومعاه السكينهصرخت فيه. انت السبب في موته حطيت النار جتب البنزين محسيتش بالغيره من تصرفاته معايا. خليتني البس براحتي قدامه وخليت النار تولع جواه. انت السبب في موتهصرخ بصوت مقهور انتي بتقولي ايه يامجنونه ابني كان عارف انه مريض قلب ومستحيل يفكر في الحاجات دي انتي اللي غويتيه وهقتله- لا ابنك فكر في الحاجات ماهو شاب وصغير وانا لسه صغيره كل الكوارث اللي حصلت انت السبب فيها بعدم غيرتك اقولك علي حاجه؟؟ انا حبيت ابنك. ايوووه حبيته من اهتمامه بيا اللي مشوفتهاش معاك. ياريتك كنت انت اللي متبدأ الاب تخور قواه فجأه وقعت السكينه من ايده بكلمات مهزوزه بدأ يقولفعلا انا السبب بس مخدتش بالي من كل ده. وقع علي الارض وهو بيقول انا اللي قتلته مكانش لازم اتجوزلحظات ووقع علي الارض وبدأ الجيران يخبطو علي الباب من الصوت العالي ونقنلناه للمستشفي واصيب بشلل رباعي وفقد النطقكل واحد فينا خد عقابه المناسب هو بسبب عدم غيرته بقا مشلول وانا بسبب المصيبه اللي عملتها واني مشاعري اتحركت للحب الحرام بقيت خدامه بدخلو الحمام واكله واشريه وفي كل لحظه عينينا بتيجي في عيون بعض بنلعن بعض ونبص لصورة ابنه اللي مات الموته البشعه دي حياتي وحياته اتدمرو بسبب الشهوه الحرام وبسبب قلة النخوه وبنصح اي حد فيكم ياخد عبره من تجربتي متستلموش لشهواتكم حجموها ومتمشوش وراها اتقو ربنا وابعدو عن الحرام وادعولي ربنا يسامحني قصتي لحد كده انتهت بس عذابي ووجعي منتهوش النهايه