رواية انتقام امي (كاملة)
قومت راجعه بهدؤء محدش حس بيا منهم بس انا وقتها اتص****ت ازاي امي تعمل كدا وبعدين دي ب…………ه بعشق وحب مش مجرد ارضاء نزوة الرجل لا الا انا شوفته يثبت انها بتحبه
طلعت علي غرفتي وانا مقهورة ليه تعمل كدا ده زوج امي قمر ووسيم ومش حارمها من حاجه
بدأت افكر اقؤله والا لا طيب اعمل ايه
وبعدين افتكرت كلام امي انها قالتي ان زوجها عارف بالمقابله دي لأنها تخص شغل بدأت اقلق اكتر معقؤل فيه كدا ممكن يبيع *** وشرفه مقابل الشغل والعقود
ورجعت قؤلت انا مليش دعوة بيهم
ومعرفتش ا* تاني اليوم ده وكل ما انزل بهدؤء اتجسس الاقيهم لسه مع بعض
نزلت حوالي مرتين وهما لسه في السرير بنفس الطريقه
واخر مرة جيت أقرب من الباب عشن اشوف وقعت وخبطت في الباب اتفتح واصبحت جوة والمفروض انهم يتفاجؤ او يسترو نفسهم
بس حسيتهم مش شاغلهم غير بصو عليا وامي تقؤله كمل سيبك منها
لقيته بص عليا جامد ويبتسم
طلعت مسرعه من عندهم في لحظه
تاني يوم بقؤل لأمي ايه الا حصل ده بقي
قالتي انتي تخرصي خالص وبعدين ليه تتجسسي ايه كان نفسك تجربي وال ايه.
قلتها ايه الكلام ده يا ماما
اجرب ايه وانتي ازاي تعملي كدا وانتي متجوزة قالتي متجوزة اختك وضحكت بسخريه كدا
بقؤلها اختي ازاي يعني هو مش جوزك ده الحب إلا تركتينا صغار ومشيتي معاه
قالتي وياريتني ما مشيت معاه من الاول اسكتي
بقؤلها طيب تعتبريني صحبتك بلاش بنتك واحكي معي وفضفضي
قالتي طيب اقؤلك ايه انا ات وبعد سنتين تقريبا فقد القدرة …………يه نهائي وده الا جعله بقؤلها ازاي
قالتي أتعرض ل* وفقد فيه القدرة مفهوش أعصاب نهائي
بقؤلها وهو عارف بقي انك بتمارسي جنس مع حد غيرو
قالتي لا هو عارف اني بتدلع علي أصحابه عشن اخلص ليه مصالح الشغل معاهم
بقؤلها طيب ليه بتخونيه.
قالتي تعرفي اول مرة امبارح اكون في علاقه كامله كدا منذ ٨سنوات
انا طول عمري معاه ولما يحس اني عايزة جنس بيساعدني برومانسيه لحد ما احس اني ارتحت
لاكن امبارح معرفش حصل ايه فجئة خلصنا اتفاقات العقود ومن كتر مداعبه الضيف ليا وانا كان قصدي اغريه فقط بدون علاقه لحد ما يوقع العقد
بس حسيت نفسي اني مشتاقه * عني
قلتها تصدقي انا لما شوفتك معاه معرفتش انطق كلمه
وكنت بفكر ادخل المطبخ اجيب سكين ا…………كم بيها
ضحكت وقالتلي كل انثي وليها طاقه وانا لما بشوف جسمي وافتكر اني محرومه بتجنن بس برجع انسي
رغم كل أصحابه هيتحننو عليا بس انا مكنتش متخيله اني اعمل كدا
وعالعموم انا اتفقت مع صاحبه انها مش هتتكرر تاني نهائي
قلتها ات** ذلك وبعد نص اليل حسيت بزوج امي بيفتح الباب ورجع من السفر نزلت الصباح لقيته جايب لي هداية معاه وقالي في هدية معينه بلاش تفتحيها الا لما تكوني لوحدك أو معي بقؤله فين دي قالي لون العلبه اخضر قؤلت خلاص اوك مش هفتحها الا لما تكون انت معي قالي خلاص وانا هفاجئك بوقت تفتحيها فيه وخرجنا نتمشي ورجعنا عدي اليوم وطلعت ا** قالي لا تعالي اقعدي معنا هتي بدري ليه قعدت كام جايب معاه نوع وسكي جديد وبيفرج امي عليه وقعدو يشربو وراح صب لي شويه وقالي جربي بقؤله لا بخاف بص لأمي وضحك قالها بنتك بتخاف راحت ضحكت وقالت جربي بدأت اجرب معاهم حسيت انها حاجه بتاخد العقل وتنسي الهموم شربت معاهم وبدأت احس بالنوم قؤلت لا انا هطلع ا
وطلعت ماصدقت مسكت السرير حاسه اني طايرة مش ثابته
وبعد حوالي نص اليل حسيت بأيد بتمشي علي * وعلي بطني قؤلت ده تأثير الوسكي بس شويه حسيت بحد بيقلبني علي وشي فوقت وانا مغبشه بقؤله ايه ده لقيته زوج امي بيقؤلي مالك مش قؤلت هفجائك بوقت نفتح الهديه فيه بقؤله يعني دلوقت قالي اه هي فين الهديه شيلتها فين
بقؤله علي التسريحه هناك وانا نايمه اصلا مش شايفه
قالي لا قؤمي صحصحي
والا انا هفوقك بطريقتي من الوسكي ده
وحسيته بيشيلني دخلني * وملئ البنيو ميه بقؤله لا طيب اخرج انت وانا هاخد شاور واطلع لك
قالي طيب منتظرك وطلع وانا خلعت * ونزلت الميه وفجئة دخل عليا * ومعاه