رواية عشق من قلب الألم كاملة
روان بتماسك.سامع وهو الدكتر ذنبه ايه استنا خلينا نفهم
الدكتور بيتنهد ويقول.يا جماعه انا متفهم الي انتو فيه بس حالة المريضه حريجه وانتم لازم تعملة بلاغ علشان حقها ميروحش
مروان بقلق طب يا دكتور ممكن اشوفها اطمن بس
الدكتور بعمليه. للاسف مش حينفع هي فقدت د.م كتير ودلوقتي وحالتها تعبانه شويه
مروان ذاد قلقو وعايز يشوفها بأي طريقه قال
لو سمحت يادكتور مش حتأخر عندها اطمن عليها بس دي بنتي الوحيده يا دكتور ارجوك
الدكتور صعب عليه اتنهد وقال طيب ادخل للتعقيم ومتطولش ولا تتكلم لو سمحت
مروان ما سدق وقلو حاضر حاضر
شريف .طب وانا يا عمي مش حدخل معاك
مروان بسرعه. لا انت خليك هنا وكلم كمال وقلو على الي حصل خليه يستنا مني تلفون نشوف حنعمل ايه
شريف امرك يا عمي وطلع بره يكلم كمال الي يبقى والد شريف وطبعا اخو مروان
مروان دخل لدنيا وقعد جمبها وفضل باصص لها والد.موع في عنيه وقال
سامحيني يا دنيا سمحيني يا بنتي قولتيلي اجي معاكي وانا رفضت مكنتش اعرف حيحصلك كده ود.موعو نز.لت على حالت بنتو
بس قام فجأه وافتكر شئ طلع لبره بسرعه وقال للدكتور
مروان لو سمحت يا دكتور لقيتو بنتي فين مين جابها هنا
الدكتور .شاب كده في سن الشاب الي كان معاك بس انهار فجاه ومقدرناش نسيطر عليه ادنالو حقنه مهدأه وهو في الاوضه دي وشاورلو على الاوضه
هنا مروان اتأكد ان الي جاب بنتو شخص يعرفها كويس مدام انهار للدرجه دي
اتصد.م مروان لما شاف الي نايم على السرير ده رامي ابن اخوه ازاي
مشي من جمب الاوضه واتفاجأ بشريف بيزعق وبيقول انا عا.رف مين ابن الك.لب اليعمل كده
بقلمي زهرة الربيع
مروان بلهفه مين يا شريف
شريف بعص.بيه ابن اخوك الحيله الي ديما مدلعو ومفضلو عني في كل حاجه استكتر عليا فرحتي وبص للي في ايدي بس وربنا محرحمو
وهنا مروان افتكر لما شاف رامي في الاوضه
قال بتركيز .انت تقصد رامي
شريف بنرفزه .ايوه زفت مفيش غيرو بيكرهني وبغير من كل الي في ايدي ابن الكل.ب
مروان بعص.بيه. ايه يا شريف عمال تشتم في ابن عمك وناسي
انو ابن اخويا وانك بتشتم ف اخويا
وكمل وبعدين ايه الي مخليك متأكد كده انا بقى عا.رف انو رامي مستحيل يعمل معايا انا بذات كده مروان كان بيقول كده وهو مش متاكد خصوصا لما عرف انو هو الي جابها المستشفى وبيدعي يكون شريف غلطان
بس شريف صد.م#مه لما قال. لا يا عمي هو انا متاكد البيه امبارح في الحفله قعد يش.رب وبقى منظرو يق.رف واتخانق معايا وكان حيضر.بني كما ومرضيش يخليني اوصلو ومكنش معاه عربيه ودنيا راحت توصلو وافتكرت انها وصلتو وجتلك على البيت
مروان كان مصد.وم حرفيا من الي بيسمعو مسك شريف بعص.بيه وقالو انت ازاي تسبها توصلو وهو بالحاله الى بتحكيها دي يا غبي
شريف لسه حيتكلم سكت لما سمع الممرضه بتقول للدكتور وهي بتجر.ي . المريضه فاقت وعماله تصر.خ ومش بتسكت يا دكتور
شريف ومروان جر.يو بسرعه على الاوضه بتاعت دنيا بس وقفو من الصد.م#مه ووووووووووو
البارت التالت
شريف ومروان جر.يو على اوضة دنيا بس وقفو مصد.ومين شافو دنيا بتصر.خ بهستريا وضمه رجليها وبتتكلم ببكا وصر.يخ كلام مش مفهوم مش راضيه لحد يلمسها ولا حتى الدكتور الي عايز يكشف عليها
هنا والدها اتدخل يهديها قال. اهدي اهدي يا دنيا يا حببتي احنا معاكي ابوكي جمبك يا حببتي
بس للأسف دنيا ولا كأنها سمعاه.بس بتصر.خ ومسكا شعرها بقوه وبتقول . ابعد عني ابعد وانبي تبعدوه عني
مروان لما سمعها قالت كده قلها هو مين يا دنيا مين الي نبعدو عنك يا حببتي
بس دنيا مش بتبص عليه ولا بترد وبتصر.خ وتبكي بس
الدكتور هنا اتدخل وقال يا جماعه مينفعش كده استنو بره لو سمحتو وشاور للممرضات مسكوها بالعافيه وادولها حقنه مهدئه
دنيا صوتها هدي بعد الحقنه وبتدت تهدا وتنام ومروان د.موعه نز.لت على حالت بنتو وكان خارج من الأوضه هو وشريف بس وقفو لما سمعوها بتقول بصوت ضعيف
دنيابتعب شديد.اب ابعد.. عني حرام …عليك.. لا يا رامي لا ابو.س ايدك
مروان هنا اتيقن ان رامي هو الي عمل كده كان بيصبر نفسه ويقول ممكن يكونو جماعه طلعو عليهم على الطريق اتجمد مكانو وداخ جدا
مسكو شريف.وقال انت كويس يا عمي
مروان بتعب.لا لاانا مش كويس يابني مش كويس خالص
ضم ايدو بعص.بيه وتماسك بيحاول يظهروه وقال تعالى معايا يا شريف
شريف. على فين يا عمي
مروان وعنيه بتطلع شرار. نشوف الحي.وان ابن عمك