رواية عشق من قلب الألم كاملة
دنيا. ها ايه احسن دلوقتي
رامي . بص لها جامد وركز عيونو على شفا.يفها بلع ريقه وقال
لا مش احسن حاسس بتعب غريب محستوش ق.بل كده رامي كان وقف وبينهج وبيتقد.م عليها
دنيا .حست بقلق رغم ثقتها فيه لاكن شكلو ميطمنش قالت بتوتر. ت تع تعب ازاي يعني ايه واجعك
رامي بتوهان.قلبي يادنيا قرب عليها اكتر و دنيا كانت بتبعد قال حاسس بنا.ر جوايا انتي ازاي حتتجوزي انا مش عا.رف ليه مش راضي اتق.بل كده
دنيا وتوترها ذاد.على فكره انت شكلك تقلت في الهباب الي بتشربو ده وسكرت
رامي حاوطها بأديه عند الحيط وقال. الهباب ده عمرو ما سكرني بس عنيكي من ساعت ما شفتهم وانا سكران
بقلمي …زهرة الربيع
دنيا غمضت عنيها وبتتنهد جامد من قربو وهو قرب اكتر وبيبو.سها في رقبت.ها
دنيا هنا فاقت لنفسها ودفعتو جامد وقالت .انت اتجننت انا شكلي غلطت لما وصلتك اصلا وزقتو وجات تمشي
مسكها رامي من ايدها بقوه وقال انتي مش حتطلعي من هنا وشدها وقفل الباب وحصل الي قلناه فاول بارت
باك . فاق رامي من شرودوه وهو سامع صوت صر.ختها واستنجادها كأنها لسه بتصر.خ حط ايديه على ودانو بيسكت الصوت الي جواه لقا نفسه قاعد على الارض في شقتو افتكر كتب الكتاب بص بسرعه للساعه لقاها ٥ مسائا قام بسرعه خد شور ولبس واتوجه للقصر.
لقا عمه وبعض المعازيم جم ومستنين المأزون ودنيا كانت فوق بتجهز
شويه المأزون جيه و باقي المعازيم ومن ضمنهم شريف وعيلتو عدي يوم كتب الكتاب والفرح على دنيا كأنهم زمن كانت بتصتنع الفرحه قدام الناس وهي بتمو.ت من جواها خصوصا انه اضطرت انو يمسك اديها ويرقصو ويتصورو ومجبوره تبتسملو هي جواها كره ليه ميتوصفش وده كلو تحت انظار الناس منهم الي فرحان والي بيتسائل هو مش كان شريف العريس ازاي بقى رامي بالنسبه لرامي حالو ميفرقش عنها كتير هو كمان كانت نظرات الكره الي في عنيها كفيله تقت لو عدو اليومين على خير ورامي خد دنيا ومشيو
رامي . احم وصلنا اتفضلي
دنيا صر.خت بصد.م#مه انت جايبني هنا ليه وووووووو
: البارت التامن
دنيا بصد.م#مه.خطيبتو وبصت لرامي بزهول وقالت الكلام ده بجد انت خاطب
هند بصت لدنيا من فوق لتحت وقالت.مين دي يا روميو
دنيا لكمت رامي في كتفو وقال.مترد قلها مين دي يا روميو
رامي بص لهند .وقال انتي ايه الي جابك ياهند ومقولتليش ليه انك جايه
هند .حبيت اعملك مفاجئه انت مش مبسوط انك شوفتني ولا ايه
رامي لسه هيرد قاطعتو دنيا بزعيق وقالت. انتنين لمون هنا للعشاق لو سمحت
هند اتغاظت وقالت.مردتش عليا يعني مين دي
رامي. دي دنيا مراتي
هند بصد.م#مه.ايه مراتك مراتك ازاي اتجوزتها امتى واتجوزتها ليه اصلا
دنيا بسرعه.ايوا قلها اتجوزتني ليه ولا اقولها أنا
رامي اتأفف بغض.ب وقال اطلعي يا دنيا استنيني في الاوضه
وبص لهند وقال وانتي ارجعي من مكان ما جيتي هطلع اريح شويه أنز.ل ملقكيش فاهمه
دنيا كانت واقفه اتنفضت لما شخط فيها وقال انتي لسه واقفه مش قلت اطلعي
دنيا اترعبت من صوتو ضر.بت الارض بغيظ وطلعت
رامي اتقد.م على شريف واتكلم مبين اسنانه بغض.ب وقال.انت تقدر تلحق نفسك وتاخد الي جبتهم معاك وتمشي وإلا انت عا.رفني لما بتدايق واضح
شريف افتكر لما خنقو في الحفله حط ايدو على رقبتو وبلع ريقه بخو.ف ورامي سابو وطلع اوضتو بسرعه
………………..
رائد كان واقف بيبص على عبير ومنبهر بجمالها وقرر اخير يكلمها
رائد .احم انا رائد صاحب شريف انتي عبير اختو مش كده
عبير بصت لرائد بتركيذ وقالت.ايه ده وشك ده
رائد حط ايدو على وشو يشوف مالو وقال .مالو وشي فيه حاجه
عبير . فيه حاجه ده فيه حجات ايه يا بني الجمال ده يخربيتك هو انتى امك روسيه
رائد برق بزهول من كلامها وقال .امك ..احم لا مصر.يه
عبير ولما هي مصر.يه مخلفاك بالحلاوه دي ازاي
رائد قال بصوت واطي زي ميكون بيكلم نفسه. دي مجنونه يا حرام يا خسارة جميله
عبير انت بتكلم نفسك انت مجنون. يا عيني عليك الحلو ميكملش
رائد انا الي مجنون وكمل بابتسام ايوه معاكي حق انا مجنون
عن اذنك بقي
فضل يمشي وعبير وراه بتقلو استنا بس مجنون مجنون يا عم ولا يهمك هو الواحده هتلاقي واحد مجنون وقمر كده كل يوم
رائد بحزم .بت انتي انا مش ناقص هبل انتي ماشيه ورايا ليه رجعي مكان مكنتي قاعده
عبير بردح. انت بتتنك عليا كده ليه اكمنك مز يعني لا على فكره انا ولا ياكل معايا خالص